វិធីសាស្ត្របង្រៀន និងគំរូកិច្ចតែងការសរសេរតាមអាន សម្រាប់បឋមសិក្សា
ការបង្រៀនគឺជាតួនាទីរបស់គ្រូបង្រៀនដែលតែងតែមានបំណងចង់ឱ្យសិស្សរបស់ខ្លួន ទទួលបាននូវចំណេះដឹងពិតប្រាកដ។ ជាទូទៅការបង្រៀត្រូវពឹងផ្អែកលើបំណិន ល្បិច វិធីសាស្ត្ររបស់គ្រូ ទៅតាមកម្រិតនៃថ្នាក់នីមួយៗ។ គ្រូបង្រៀនល្អគឺបង្រៀនសិស្សឆាប់ទទួលបានចំណេះដឹង តាមលំដាប់លំដោយ។ ដើម្បីឆ្លើយតបនឹងបញ្ហានេះគ្រូបង្រៀនម្នាក់ត្រូវបានរៀនប្លង់ កម្រោងសម្រាប់បង្រៀនសិស្សនៅថ្ងៃបន្ទាប់ សប្តាហ៍បន្ទាប់ ដែលយើងហៅថា «កិច្ចតែងការបង្រៀន»។ គ្រូបង្រៀនដែលមានកិច្ចតែងការជាគ្រូដែលមានមនសិកាវិជ្ជាជីវៈរបស់ខ្លួន។ ការតាក់តែងកិច្ចតែងបង្រៀនគឺអាស្រ័យទៅតាមល្បិច វិធីសាស្ត្រ បច្ចេកទេសដែលខ្លួនយល់ថានឹងធ្វើឱ្យសិស្សឆាប់ទទួលបានចំណេះដឹង។ ខាងក្រោមនេះជាគំរូនៃវិធីសាស្ត្របង្រៀន និងកិច្ចតែងការបង្រៀនសរសេរតាមអាន នៅបឋមសិក្សា ។
ទាញយកឯកសារ PDF នៅក្នុងកម្មវិធី៖
- តេឡេក្រាមឆានែល៖ អ៊ុំ សាខន Um Sakhan
- ហ្វេសប៊ុកផេក៖ Sakhan Um អ៊ុំ សាខន
- ប្លុក៖ Sakhan Um
ទាញយកឯកសារ PDF នៅក្នុងកម្មវិធី៖
- តេឡេក្រាមឆានែល៖ អ៊ុំ សាខន Um Sakhan
- ហ្វេសប៊ុកផេក៖ Sakhan Um អ៊ុំ សាខន
- ប្លុក៖ Sakhan Um
Post a Comment